pedagogiskt.blogg.se

Detta är mitt första år som lärare och behovet av ideér är stort. Detta är min idébank som är mina egna idéer men mestadels en andras, som jag samlar och sorterar till en bank.

Idébank

Publicerad 2013-09-16 21:00:50 i Allmänt,

Detta är min idébank som jag gärna delar med mig av. Jag kommer publicera inte bara mina egna idéer men andras också. Tanken är att man ska kunna hitta enskilda aktiviteter och teman efter svårighetsgrad men även idéer för de olika årskurserna. Jag graderar svårighetsgrad efter årskurser men vi alla vet att alla barn ligger på olika nivåer och många saker passar inte bara en årskurs utan flera. 
Detta år är jag ansvarig för en förskoleklass och därför kommer det mestadels idéer som passar för en förskolaklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela